דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


SAY CHEESE - ואתה עם פה סגור? 

מאת    [ 03/07/2012 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 1564 פעמים ]

הפנים שלנו, זו בעצם החזות שלנו, מה אנו משדרים, איך אנחנו נראים בעיני אחרים. לצערנו הרב כמעט לכל אחד יש משהו שמפריע לו להיות מושלם, חלק רוצים לשנות את האף, חלק את השפתיים או האוזניים מתיחות פנים. כל אלו ניתוחים פלסטיים אסתטיים שהפכו לשגרה. קיים גם חלק אשר  מה שמפריע לו באמת זה השיניים. לעולם הם לא יחייכו בתמונות, הם ישתדלו רוב הזמן להיות עם פה סגור ליד אנשים, וזאת למה, משום שהשתלת שיניים לא מחוברת עם אסתטיקה עדיין.

האסתטיקה של הפה

לרופא שיניים הולכים כשכואבות לנו השיניים או החניכיים, בקיצור הולכים במקרים דחופים, כך באמת היה בעבר. בעידן של ימינו שהחשיבות האסתטית הפכה לשגרה, הרפואה האסתטית התפתחה עד כדי כך שבקופות החולים אנו יכולים לעבור ניתוחים מסוגים שונים. כך התפתחה גם רפואת השיניים, היום אנו לא חייבים לחיות עם גזרה של פה עקום או רווח בשיניים, היום הרפואה הדנטאלית מציעה לנו יישור פה ולאו דווקא אורתודנטיה, כדי להגשים את החלום שלנו, מנשך יפה ישר ואסטטי שלא נרגיש מובכים לחייך. 

השתלות שיניים מה זה?

השתלת שיניים זה בעצם הפיתרון המושלם לשיניים חסרות, הן דומות כמו שתי טיפות מים לשיניים אמתיות, והן גם מתפקדות כמו שיניים רגילות לכל דבר. כמובן שיש הבדל בין שתלים לטוחנות שתליים עבים יותר, לבין שתליים של שיניים קדמיות שהם דקים יותר.

איך עושים שתלים

השתלת שיניים זה בעצם ניתוח לכל דבר, רופא השיניים ישתיל במקום השן החסרה שתל טיטניום, במראה הוא מזכיר סוג של בורג, לאחר מכן עליו יולבש שתל החרסינה, לאחר שרופא השיניים יוודא כי השתל נקלט היטב בפה.

למה צריך שתלים מבחינה פרקטית

התשובה לשאלה הזו מתחלקת לשני גורמים עיקריים, רבים מאיתנו אינם מודעים לחשיבות השיניים בפה, או נכון יותר לומר רבים מאיתנו אינם מודעים לבעיות שעלולות להיווצר במידה וחסרות לנו שיניים בפה. לא מדובר באי נוחות במקום בו חסרה שן אלא מדובר בתזוזה גורפת של השיניים ובעיוות הפה. נפשט את העניין לכל שן בפה תפקיד מסוים בין אם מדובר בטוחנת אחוריות , ניבים או חותכות, ביחד כולן שומרות על המבנה והמנשך, במידה ואחת מהן תחסר תהיה תזוזה של השיניים שיכולה לפגוע בתפקוד התקין של הפה.

שתלים מבחינה אסתטית

ניתוחים דנטאליים נעשים כאשר אנו רוצים לשקם את הפה מבחינה אסטטית. תחשבו לרגע על מפגש אקראי עם אדם ברחוב או אפילו על רעיון עבודה, כאשר אנו מדברים, מחייכים מה הדבר הבולט ביותר לאדם הניצב מולנו. היום לא צריך להתבייש בפה שלנו או במבנה השיניים שלנו. היום אפשר לעשות אצל רופא שיניים שתלים במקום השיניים הקדמיות כך שבפעם הבאה שנצטלם באירוע משפחתי והצלם יאמר say chesses  נחייך בדיוק כמו כולם.

ד"ר עמי ויזנסקי -


מרכז אסטטיקה להשתלות שיניים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב